Aanmelden EHBO cursus

Er zijn voldoende aanmeldingen binnen daarom zijn wij bezig met een 2e opleiding te starten klik HIER voor meer informatie.

Bij voldoende aanmelding in 2023/2024 bieden wij u de mogelijkheid om bij onze vereniging een basiscursus Eerste Hulp Bij Ongelukken te volgen. Wat kun je tijdens deze cursus verwachten?

• Les van gediplomeerde kaderinstructeurs
  • Verbandleer
  • Reanimatie
  • AED opleiding
  • Praktijk gerichte oefeningen

De cursus wordt gegeven op 2,5 zaterdag, en 1 dinsdag avond. De tijden zijn van 08:00 tot 16:00 en 1 zaterdag van 8 tot 13:00 Op dinsdagavond wordt het examen afgenomen. De lessen worden achter elkaar gegeven. Een nieuwe cursus hoopt in februari 2024 van start te gaan. Deelname vanaf 15 jaar, examendeelname vanaf 16 jaar.

Locatie:

Verenigingsgebouw "De Notenbalk" aan de Swaenenstate 40 te Opheusden. De ingang van het gebouw bevindt zich aan het einde van de parkeerplaats van de Albert Heijn.

Kosten:

Deze bedragen €195,00. Dit is inclusief koffie en certificaat, exclusief lesmateriaal. U ontvangt een factuur. Veel zorgverzekeraars vergoeden een deel van deze kosten, dus het zal zeker de moeite zijn om dit door uw zorgverzekeraar na te vragen. Bij annulering zijn wij genoodzaakt om 50% van de kosten in rekening te brengen. Bij aanvang van de cursus wordt er geen annuleringsvergoeding meer gegeven.